יום שבת, 18 באוגוסט 2012

עשה זאת בעצמך- פלטות צלליות

היי בנות יקרות..!

אז בהמשך לפוסט הקודם שבו הצגתי בפניכן את הפלטות שהכנתי, אני מציגה בפניכן את החלק שבו אתן תעשו זאת בעצמכן.
נכון, זה אומנם לא משהו שכרוך בקושי רב, ומספיק לראות תמונה אחת של פלטה כדי להבין ממה היא באמת מורכבת,
אבל, אני יודעת שיש המון בנות שקצת יותר קשה להן בכל מה שכרוך ביצירתיות וזה לא בא להן בקלות ולכן הפוסט הזה הוא בשבילכן- כל מי שלא זכתה במתנה הזו - יצירתיות ׁ(וגם מי שכן מוזמנת לקבל רעיונות!:).
בסך הכל מה שאני מציגה כאן אלו רעיונות, שהם בגדר המלצה בלבד. אתן יכולות להתפרע- להשתמש בכל דבר העולה על רוחכן וכמובן לשתף -זה יהיה נהדר ללמוד דברים חדשים ולתת רעיונות שעוד לא ראינו..
אז ..שנתחיל?
מה בעצם צריך?
נתחיל מהבסיס - להכין את הפלטה עצמה ואז נעבור לקישוטים ולפרטים הקטנים...

1. מספריים


2. דף מגנטי דביק- להשיג בחנויות המתמחות. פה אני חייבת להעיר -שני דברים. האחד לגבי המדבקה- שימו לב שזה לא סתם מגנט אלא מגנט שהצד השני שלו הוא מדבק ושני- המחיר- זהירות! עשיתי טעות ממש טיפשית וקניתי מחנות צילום.. למה טעות טיפשית? כיוון שהמחיר היה 20 ש"ח לדף מסכן ! ( שהוא כמו 2 דפים וחצי של A4) אבל עדיין זה מאוד מאוד יקר...


3. קופסאות ריקות. וכאן אתן יכולות ממש ממש להתפרע! כמעט כל קופסא יכולה להיות רלוונטית לעניין, אני הייתי בוחרת קופסאות שטוחות ולא עמוקות מדי. הגודל הוא בחירה שלכן בלבד, תלוי מה אתן מחפשות. אני מביאה כאן מספר רעיונות, אבל שוב, כל אחת ומה שמתאים לצרכיה..

קופסאת שוקולדים ממתכת

קופסאת מתנה לתכשיטים

קופסאת מתנה מקרטון

קופסא שקופה שבמקור היא קופסה שמכילה קופסיות קטנות.  


קופסא ממתכת (במקור אריזת מתנה של אולר או משהו כזה:)


אני יודעת שהמון בנות התעניינו בקופסא השקופה וגם לדעתי היא הכי הכי מתאימה לי כי אני מאוד אוהבת שאפשר לראות מה יש בתוך הפלטה מבלי לפתוח אותה.
אז כמו שדובר כבר לגבי הקופסא- כבר לא מוכרים אותה בביוטיקייר יותר:( אבל, מצאתי חנות שכן מוכרת אותה- "מיי קוסמטיקס". אני קניתי בקריון. היא עולה 11.90 אם אינני טועה והכי מגניב שגם מקבלים קופסיות בתוכה שזה נורא נחמד.. בקיצור שווה ביותר..


אז מה בעצם עושים? לוקחים את הקופסא ומניחים על דף המגנט ומסמנים. גוזרים לפי הסימנים שעשינו ומדביקים!
עד כאן החלק ה"טכני" ביותר:)


ועכשיו לחלק היצירתי..
באילו חומרים אפשר להשתמש? בהכל!
אין לא, אין אסור או מותר.. תפעילו את הדימיון!:)

היום בכל חנויות יצירה תמצאו מגוון רחב מאוד של קישוטי יצירה במחיר של 2 שקלים שזה לדעתי מחיר נהדר!
קישוטים שונים
 גם צבעי טוליפ שיוצרים אפקט תלת מימדי או צבעים מתנפחים יהיו נהדרים לקישוט ידני שלכן , או כתיבה וכו. צבעים אקריליים יהיו טובים לשימוש עם מכחול דק מאוד על מנת לצייר/ לכתוב או עם מכחול עבה יותר אם אתן רוצות לצבוע חלקים גדולים.
טוליפים, צבעי אקריליק
ובגלל שאני יודעת שלא לכל אחד ואחת יש בבית דברי יצירה ואני באמת מאמינה שלכל דבר שנמצא אצלנו בבית אפשר למצוא שימוש גם לאחר שאין בו צורך יותר (תשאלו את הארון שלי !) אז אני מציעה לכן לפתוח את הראש ולנסות להשתמש גם במוצרים שונים שלא חשבתן עליהם קודם..
כמו למשל:
את הקישוטים מחנויות היצירה יכולים להחליף...
קישוטים לציפורניים! הם קטנים, מדליקים ואפשר ליצור מהם כל כך הרבה! תאמינו או לא אני אפילו מדביקה אותן עם דבק זול לציפורניים (רק זהירות- להניח ממש מעט , בייחוד אם אתן עובדות על פלסטיק, אחרת הוא הורס את המראה החלק ) והוא עושה את העבודה.

קישוטי ציפורניים.

ואת צבעי הטוליפ והאקרילים יכולים להחליף..
כן בנות, הלקים שלכן! אני משתמשת גם בלקים היותר יקרים שלי (כי לא אכפת לי:) אבל מי שאכפת לה יכולה כמובן להשתמש רק בלקים שהיא פחות אוהבת וכו. בכל אופן לא לזרוק..יש להם שימוש גם אם קניתן לק ממש גרוע!:)
לקים

ועכשיו כל מה שנותר הוא להכניס את הצלליות המהממות שלכן ולתת להן לנוח את שנת היופי עד השימוש הבא..
וכן יש לי כוכבית- ייתכן שהצלליות שלכן לא יסכימו להתמגנט למגנט... וזו מהסיבה שהפאן שלהן (העיגול שהן נמצאות בתוכו) עשוי מאלומיניום ולא מברזל. מי שיודעת להבחין נהדר- ומי שלא שפשוט תנסה להניח על המגנט. אם הוא מתמגנט- נהדר. ואם לא, צריך להוסיף לו חומר מתמגנט. יש כל מיני אפשרויות- מצאתי באתר של Z PALETTE  את המדבקות הנהדרות האלה , נראות טוב אבל לא ניסיתי.. מה שאני עושה, בעצתה של מיטל המקסימה, (תודה מיטל), זה מדביקה דיסקיות ברזל בתחתית של הפאן עם דבק 3 שניות.  יש סוגים שונים , גדלים שונים והכי חשוב יש דקים יותר ועבים יותר. כמובן שרצוי לבחור בדקים יותר.
את הדיסקיות ניתן להשיג בחנויות מתמחות (שמוכרות כלי עבודה וכו). הייתי ממליצה להגיע לחנות עם חתיכה קטנטונת של מגנט ולהתנסות בחנות. כמה שיותר חזק יותר טוב. אה, כן , וזה עולה גרושים..



זהו בנות! מקווה שנהניתן , ומקווה שפתחתי לכן את הראש ונתתי לכן רעיונות לפלטות מעניינות במיוחד..
אתן מוזמנות לשתף אותי בעמוד הפייסבוק שלי בתוצאות:)
וכמובן - לא לשכוח- עוד יומיים מסתיימת ההגרלה של הפוסט הקודם. אני מגרילה פלטה שאני אצור עבורכן או ערכה להכנת פלטה משלכן! אז תירשמו כמנויות ותעברו על כל השלבים  ולא לשכוח לרשום לי את הפרטים שלכן!! :)


ועוד משהו חשוב לא פחות- התחלתי לעבוד במקום שהוא "בית חם" לנערות בסיכון. ולכן החלטתי לאסוף תרומות של איפור טיפוח ואקססוריז - כל מה שיכול להיות שימושי לנערות.. למי שמעוניינת לשלוח אליי או מעוניינת בפרטים נוספים מוזמנת ליצור איתי קשר דרך הפייסבוק. והמון תודה לכל מי שכבר נרתמה!

כבר מכינה את הפוסט הבא (שכנראה יכיל גם סרטון..אבל לא לתפוס אותי במילה:), ומקווה שתרשמו!

XOXO
ליטל GLAM FOR ALL

10 תגובות:

  1. אהבתי מאוד ! תודה רבה ליטל שעבדת ועמלת על הפוסט הזה. האמת שאני מתה כבר להכין פלטה פשוט אני שוברת את הראש מאיפה להשיג את הקופסא שתשמש לפלטה כי אין ברשותי כרגע שום דבר מתקרב... נקווה שאצליח בסוף. ומצפה בקוצר רוח לפוסט הבא:)

    השבמחק
    תשובות
    1. בכיף ובשמחה! ומי יודע אולי תזכי בהגרלה ולא תצטרכי לשבור את הראש:)

      מחק
  2. פוסט נהדר, כל הכבוד על ההשקעה!
    ראיתי את הפלטות בפוסט הקודם.
    הלוואי שאני הייתי יצירתית ככה...LOL

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, כבוד הוא לי שקראת את הפוסט:)

      מחק
  3. ליטללל , פוסט מקסים ויצירתי! :)
    הכנתי היום עוד 2 קופסאות. חבל שלא גיליתי את הדפים המגנטים עוד לפני
    כי המגנטים שקניתי לא משהו .
    אבל עדיין יצא לי חמוד ,אני אצלם ואשלח לך .

    השבמחק
  4. מקסים! אבל אני לא יצירתי כמוך.. אז אשאיר את זה לכאלה שיש להן ידיים משני הסוגים ולא רק מאליות כמו שלי

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחח גדול... אבל זה באמת לא מסובך:) גם למי ששני הידיים שלו שמאליות.. :)

      מחק